Jesteś tutaj: zdrofix.pl > Sposoby na świetną sylwetkę > Wpływ snu i odpoczynku na zgrabną sylwetkę

Aktywność fizyczna na przesilenie wiosenne

Wiosna jest wyjątkowo trudnym czasem dla naszego organizmu. Aktywność fizyczna na przesilenie wiosenne Istnieją jednak skuteczne sposoby na to by z przesileniem wiosennym walczyć. Jedną z najbardziej znanych metod jest uprawianie sportu. Odpowiednia dawka ruchu pozwoli pozbyć się kłopotliwych problemów z bólami głowy. Podczas wysiłku fizycznego, zwłaszcza tego intensywnego zwiększa się wydzielanie serotoniny. Dzięki temu poprawie ulega nasz nastrój. Już od wczesnej wiosny warto postawić przede wszystkim na aktywność na świeżym powietrzu. Nie tylko zwiększymy produkcję hormonów szczęścia ale jeszcze dotlenimy nasz organizm. Aktywność fizyczna na przesilenie wiosenne Do wyboru masz mnóstwo aktywności fizycznych, które możesz uprawiać na świeżym powietrzu. Ostatnio prawdziwe rekordy popularności bije zwłaszcza nordic walking. Najlepiej jest skorzystać z pomocy kogoś, kto ma doświadczenie w chodzeniu z kijkami. Podczas nordic walking zwiększa się zdecydowanie większą ilość kalorii niż podczas zwykłego spaceru. Dla osób wyjątkowo otyłych na początku dobrze jest wybrać się na intensywne marsze. Warto również skorzystać z aktywności fizycznej w postaci pływania. Pływanie ujędrnia skóra, wzmacnia mięśnie i sprawia, że woda działa na nasze ciało niczym prawdziwy masaż. Aktywność fizyczna na przesilenie wiosenne Warto również wzmocnić swoją odporność stosując naprzemiennie raz zimne a raz ciepłe prysznice.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.