Jesteś tutaj: zdrofix.pl > Zdrowie > Podwyższony poziom prolaktyny

Co jeść na drugie śniadanie

Wiele osób narzeka na to, że brakuje im czasu by stosować się do zasad zdrowego odżywiania i przygotowywać posiłki. Co jeść na drugie śniadanie Dobrze wiemy- są to tylko wymówki. Coś jeść musimy, zwłaszcza w pracy. Przy nagłych napadach głodu obniża się nasza koncentracja jesteśmy bardziej skłonni do sięgania po niezdrowe przekąski. Drugie śniadanie jest więc niezbędne dla zachowania zdrowia i szczupłej sylwetki. Z czego powinno się składać? Kanapki na drugie śniadanie do pracy możemy sporządzić z pieczywa pełnoziarnistego, dodać do tego masło, sałatę, ogórek, rzodkiewkę czy wędlinę. Co jeść na drugie śniadanie Do pracy warto też zabrać owoce- jabłko, banan czy suszone produkty. Szczególnie zimą ważne jest to by jeść owoce oraz warzywa. Najlepiej wyłącznie te zawierające witaminę C. Do pracy najlepiej też zabrać ze sobą butelkę wody. Uczucie głodu zimniejszymi jeśli bezustannie będziemy popijać półtora wody. Najlepsza jest woda niegazowana, mineralna zawierająca magnez. Wokół biurka dobrze jest też umieścić opakowania z suszonymi owocami. Z ich ilością nie można jednak przesadzać. 100 gram rodzynek to całkiem sporo kalorii. Co jeść na drugie śniadanie Suszone owoce najlepiej dodać do jogurtu. Odpowiednia dieta i nawodnienie organizmu sprawią, że będzie o wiele bardziej skoncentrowany.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.