Jesteś tutaj: zdrofix.pl > Porady domowe > Przechowywanie pokarmów

Dieta dla kobiety w ciąży

Nieprawdą jest to, że kobieta w ciąży powinna jeść za dwoje. Dieta dla kobiety w ciąży Kobieta w ciąży powinna jeść dla dobra swojego i dziecka. Kaloryczności posiłków nie trzeba więc drastycznie zwiększać. Ważniejsza jest jakość spożywanych posiłków. Dieta kobiety w ciąży powinna być jak najbardziej urozmaicona, bogata we wszelkiego rodzaju składniki odżywcze jak wapń, błonnik czy białko. Nie można skupiać się na jedzenie tylko jednej grupy produktów. Dieta powinna być na tyle bogata by dostarczyć organizmowi matki oraz organizmowi rozwijającego się płodu wszystkich niezbędnych składników odżywczych do życia. Kobieta będąca w ciąży powinna przede wszystkim ograniczyć ilość spożywanej soli. Dieta dla kobiety w ciąży Powinna postawić na te produkty, które zawierają jak najwięcej białka. By ulżyć dolegliwościom żołądkowym najlepiej byłoby stosować produkty bogate w błonnik. Wskazane jest więc spożywanie pełnoziarnistego pieczywa, owoców, warzyw zawierających błonnik czy produkty ograniczające wzdęcia. Dieta powinna być różnorodna. Nie można się objadać. Pamiętajmy, że przyszła mama powinna jeść dla dwóch a nie za dwoje. Dieta dla kobiety w ciąży To najlepszy sposób na to by drastycznie nie przytyć a móc cieszyć się szczupłą sylwetką. Tylko tyle wystarczy by zachować zdrową sylwetkę.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.