Jesteś tutaj: zdrofix.pl > Odchudzanie > Co jeść by spalić tłuszcz

Dieta ryżowa

Jeśli chcemy się odchudzić stosujemy z reguły bardzo wymyślne diety, konsultujemy się z dietetykami i wymyślamy wszystko, byleby tylko pozbyć się tych kilku kilogramów. Dieta ryżowa Warto jednak w takim wypadku sięgnąć po ryż. Cieszy się on zainteresowaniem ze strony tych, którzy się odchudzają, bowiem jest przede wszystkim lekkostrawny, zaś dieta oparta głównie na daniach z ryżu pozwala zrzucić około 1 kilograma przez 1 tydzień stosowania danej diety. Wszystko przez to, że dieta ta dostarcza do organizmu około 1000 kalorii dziennie i mimo że jest to niewiele w stosunku do dziennego zapotrzebowania, to jednak pozwala człowiekowi normalnie funkcjonować.
Jednak nie należy przesadzać w tej diecie z ryżem, bowiem jego zbyt intensywne i wyłączne spożywanie może wywołać stany chorobowe, a nawet doprowadzić do choroby beri-beri czyli szeroko pojętą awitaminozę spowodowaną brakiem witaminy B1. Dieta ryżowa Dlatego też, oprócz ryżowych dań, dobrze jest wzbogacić dietę w warzywa i owoce zawierające witaminę B1. Należą więc do tej grupy owoce, białe chude mięso, drożdże, rośliny strączkowe, orzechy, słonecznik, oraz ryby. Natomiast do ryżu warto dodać jogurt naturalny, jarzyny, ryby, owoce z wyłączeniem cytrusów, gotowane, chude mięso, czy lekkostrawna zupa z odrobiną mięsa.
Ponadto, oprócz zwykłych posiłków w ciągu dnia, należy uzupełniać wodę w organizmie poprzez spożywanie kawy czarnej, wody niegazowanej, czy chociażby soków przecierowych z warzyw i owoców. Dobrze jest tak rozłożyć sobie dzienne posiłki, aby po 17 już nic nie jeść. Dieta ryżowa Jeśli chodzi o ilość kalorii, to nie ma określonej ich liczby – wystarczy pilnować, aby nie przekroczyć 1000 kalorii.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.