Jesteś tutaj: zdrofix.pl > Dieta > Dieta Kwaśniewskiego

Dieta Śródziemnomorska

Każda kobieta marzy o tym, aby jej brzuch był płaski, kształtny, bez zbędnego balastu w postaci niepotrzebnych oponek, czy zwałów tłuszczyku. Dieta Śródziemnomorska Wiadomo, że aby zachować świetną sylwetkę, trzeba przede wszystkim ćwiczyć. Jednak nie same ćwiczenia kształtują nasze mięśnie brzucha – istotna w tym wypadku jest również dieta. Świetnym rozwiązaniem dla kogoś, kogo męczą już nadmiary tłuszczu, zaś sen z powiek spędza marzenia o płaskim brzuchu, będzie dieta śródziemnomorska.
Opiera się ona na spożywaniu dziennie ok. 1600 kalorii. W ciągu miesiąca jesteśmy w stanie zrzucić nawet 8 kilogramów, dzięki tej diecie. Plan jadłospisu zgodnie z dietą śródziemnomorską zakłada jedzenie pełnych ziaren zbóż, mięsa, które nie jest przetworzone, dużej ilości nasion, orzechów czy warzyw, zaś mięso powinno być chude, a czerwone mięso należy stosować w niewielkiej ilości, najlepiej raz w miesiącu.
Dieta Śródziemnomorska Cały szkopuł diety śródziemnomorskiej polega na tym, że przede wszystkim spożywa się tłuszcze nienasycone. Produkty, które je zawierają to np.: awokado, oliwki, nasiona lnu, soja, gorzka czekolada, orzechach, czy oleju i oliwie z oliwek. Według przeprowadzonych badań, tłuszcze tego typu wpływają pozytywnie na nasz organizm, na zdrowie, a także wpływają na zredukowanie odkładającego się na naszym brzuchu, niechcianego tłuszczyku. Ponadto, odpowiadają w dużej mierze za kontrolowanie apetytu co jest sporym wyczynem, Dieta Śródziemnomorska mając na uwagę fakt, że przybieranie na wadze wiąże się przede wszystkim z nieograniczoną ochotą na jedzenie.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.