Jesteś tutaj: zdrofix.pl > Desery > Ciasto czekoladowe

Dopasuj aktywność do naturalnego rytmu snu i czuwania

Każdy ma swój indywidualny rytm dnia. Dopasuj aktywność do naturalnego rytmu snu i czuwania Niektórzy po godzinie czternastej czują największy spadek energii, która pogłębia się później co kilka godzin. Inni po szesnastej czują się najlepiej i rośnie ich aktywność intelektualna. Warto zwrócić uwagę na ot jaki mamy naturalny rytm i dostosować sobie do niego naszą aktywność, aby żyło się nam łatwiej. Nie warto robić rewolucji w swoim rytmie dnia i wstawać nagle o szóstej rano na co dzień jeśli tak naprawdę przez dziesięć lat życia było to nam obce, bo koszty takiego przestawiania się niestety będą ujemne i przyniosą naszemu zdrowiu same problemy. Dopasuj aktywność do naturalnego rytmu snu i czuwania Niezależnie od tego jaki jest nasz rytm biologiczny, należy wziąć pod uwagę fakt, że zawsze po przebudzeniu każdy człowiek ma najlepsze ukrwienie organizmu, pomijając oczywiście momenty, gdy uprawiamy sport na co dzień. Dlatego to właśnie rano najlepiej jest wcierać w skórę najróżniejsze substancje odżywcze, wtedy chłonność będzie najlepsza. Rano także aktywność nadnerczy jest największa. Dopasuj aktywność do naturalnego rytmu snu i czuwania Dobrze jest rozpocząć każdy dzień od aktywności fizycznej. Źródło: http://opieka-medcorp.pl/

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.