Jesteś tutaj: zdrofix.pl > Sałatki > Sałatka z tuńczyka

Dynia na zdrowie

Suszone pestki dyni to znakomite źródło cennych składników odżywczych dlatego warto je regularnie spożywać. Dynia na zdrowie Pestki te są dla nas dostępne w sklepach przez cały rok. Zawierają cenne bogactwa składników mineralnych i witamin. Głównym z nich jest witamina E zwana również witaminą młodości- skutecznie wzmacnia naczynia krwionośne i opóźnia proces starzenia się skóry. Dynia na zdrowie Znajdziemy w składzie również witaminy z grupy B wspomagające prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego, regulujące pracę serca oraz biorące udział w przetwarzaniu węglowodanów.  Pestki dyni zawierają również cynk, który ma zbawienny wpływ na naszą cerę i włosy. Regularnie spożywanie pestek dyni da nam po paru tygodniach efekt miękkich, błyszczących włosów, a kondycja skóry zdecydowanie się poprawi. Pestki można jeść zamiast czipsów, lub dodawać do kanapek i sałatek. Dynia na zdrowie Zaleca się spożywać jedną ich łyżkę dziennie. Źródło: http://opieka-medcorp.pl/

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.