Jesteś tutaj: zdrofix.pl > Warzywa i owoce > Produkty bogate w witaminy

Faszerowane papryki

Składniki:

4 papryki czerwone

3 woreczki ryżu

30 dag pieczarek

20 dag sera żółtego

mała cebulka

małe opakowanie śmietany lub jogurtu naturalnego

pęczek koperku

sól i pieprz do smaku

Sposób przyrządzania:

cebulkę obieramy i podsmażamy na ogniu z niewielką ilością oleju, dodajemy do niej pieczarki i smażymy przez parę minut. Faszerowane papryki Ryż gotujemy. Kiedy lekko przestygnie mieszamy z pieczarkami i odrobiną koperku. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Papryki myjemy, wykrawamy z nich gniazda i ponownie myjemy wewnątrz tak, by wypłukać ewentualnie pozostawione pestki. Faszerowane papryki Następnie ładujemy do środka farsz z ryżu i pieczarek. Śmietanę mieszamy ze startym na tarce o drobnych oczkach żółtym serem, dodajemy posiekany drobno koperek i wykładamy na farsz. Naczynie żaroodporne smarujemy olejem, wkładamy do niego papryki i pieczemy w niskiej temperaturze około trzydziestu minut. Faszerowane papryki Najlepiej smakują na ciepło.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.