Jesteś tutaj: zdrofix.pl > Odchudzanie > Zdrowe odchudzanie

Jak i ile jeść by dostarczyć organizmowi zdrowe składniki odżywcze

Warzywa powinny stanowić podstawę, zdrowej zbilansowanej diety. Jak i ile jeść by dostarczyć organizmowi zdrowe składniki odżywcze Wszystko za sprawą niskiej zawartości kalorii. Można więc jeść je do woli. Na dodatek warzywa pomimo swojej nisko kaloryczności wyróżniają się sporą zwartością składników odżywczych w postaci witamin i mikroelementów. Dietetycy radzą spożywać warzywa co najmniej pięć razy dziennie. Jak w praktyce powinno to wyglądać? Na śniadanie możemy zjeść lekką sałatkę z sałaty lodowej bądź masłowej, pomidorem, oliwkami oraz cebulą. Na drugie śniadanie możemy zjeść ogórek z chlebem żytnim do obiadu brokuły na przystawkę marchewkę. Jak i ile jeść by dostarczyć organizmowi zdrowe składniki odżywcze Jak widać ilość ta nie jest zbyt duża a pozwoli zaspokoić głód na całą resztę dnia. Taka ilość pozwoli również dostarczyć organizmowi wszystko co niezbędne. Z owocami należy zachować nieco większy umiar. Owoce bywają dość kaloryczne, dlatego też najlepiej jeść je trzy razy dziennie. Jabłko na drugie śniadanie, łyżkę rodzynek czy dwie suszone morele. Owoce są wskazane tym bardziej dla tych, którzy mają ogromną ochotę na słodycze. Z mięsem oraz rybami trzeba bardziej uważać. Ryby jak też mięso zaleca się jeść od trzech do czterech razy w tygodniu. Jak i ile jeść by dostarczyć organizmowi zdrowe składniki odżywcze Przez resztą dni w tygodniu mięso oraz ryby lepiej zastąpić fasolą czy grochem.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.