Jesteś tutaj: zdrofix.pl > Sałatki > Sałatka z makaronem

Zbilansowana dieta

Każdy z nas marzy zapewne o idealnej sylwetce. Zbilansowana dieta Marzenia te stają się coraz bardziej intensywne teraz, kiedy do lata i do wakacji niedaleko i chcielibyśmy pokazać nieco ciałka, zaś nie będzie możliwości ukrywać zbytków tłuszczy pod grubymi swetrami, czy za dużymi koszulami. Warto więc wziąć się za siebie i dopilnować, aby nasza sylwetka nie pozostawiała wiele do życzenia, zaś zachwycała przy każdym spojrzeniu na nas.
Pierwszym czynnikiem, który niewątpliwie wpływa na to, jak ma się nasza sylwetka jest zbilansowana dieta. Tylko w przypadku, kiedy jemy regularne i w miarę zaplanowane posiłki jesteśmy w stanie zapanować nad naszą przemianą materii i ułatwić przewodowi pokarmowemu trawienie oraz w miarę zbilansowany rozkład tłuszczu na naszym ciele.
Regularne posiłki są istotne, bowiem przygotowują nasz organizm na to, kiedy dostarczymy mu odpowiednich wartości odżywczych. Zbilansowana dieta Oczywiście ciężko jest zaprogramować organizm, żeby czuł głód wtedy kiedy nam się podoba i kiedy zaplanujemy sobie dany posiłek, jednak przyzwyczajenie robi po jakimś czasie swoje. Jeśli przez tydzień będziemy spożywać obiad o godzinie 13, to nasz organizm to sobie zapamięta i właśnie o 13 będzie się dopominał o pożywny posiłek.
Warto również odpowiednio rozłożyć posiłki jakie spożywamy. Śniadanie powinno być lekkie, aczkolwiek pożywne. Potem możemy przekąsić na lunch jakiś owoc. Nie powinno to być coś dużego, bowiem organizm nie będzie wyrabiał z przyjmowaniem wartości energetycznych. Potem dopiero możemy pozwolić sobie na syty obiad, jednak bez przesady. Nie należy jeść do skrajnej pełności, bowiem nasz mózg działa w tej kwestii z drobnym opóźnieniem i dopiero po 15 minutach dociera do niego, że żołądek jest pełny. Zbilansowana dieta Na koniec dnia można spożyć lekką kolację, jednak dobrze jest tak przyzwyczaić organizm, aby nie jeść już nic po 18, czy 19.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.