Jesteś tutaj: zdrofix.pl > Dania obiadowe > Serki w panierce

Zdrowe przekąski na nagłe napady głodu

Istnieje naprawdę spory wybór zdrowych przekąsek, które można spożywać zamiast słodkich, wysoko kalorycznych chipsów czy cukierków. Zdrowe przekąski na nagłe napady głodu Najlepszym sposobem na przekąski pomiędzy posiłkami są suszone owoce. Prawdziwym hitem suszonych owoców są rodzynki, morele, daktyle, żurawina czy aronia. Jedna łyżka powinna zaspokoić chęć sięgnięcia po coś słodkiego. Lepiej też z nimi nie przesadzać są bowiem całkiem kaloryczne. Innym sprawdzonym sposobem na podjadanie pomiędzy posiłkami jest stosowanie pestek słoneczników, pestek dyni czy kiełek. Zdrowe przekąski na nagłe napady głodu Zawierają one dobroczynne oleje roślinne pozytywnie wpływające na obniżenie poziomu złego cholesterolu we krwi. Pestki słonecznika oddziałują niezwykle pozytywnie na na naszą skórę. Dietetycy pomiędzy posiłkami polecają również spożywać zdrowe i sycące jabłka. Zawierają bardzo niewielką ilość kalorii. W trosce o zdrowe kości warto również stosować jogurty. Zdrowe przekąski na nagłe napady głodu Dokonując zakupów warto zwrócić uwagę czy zawierają one pozytywne dla naszego zdrowia bakterie. Źródło: http://salonyodnowy.pl/

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.